Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
  
 

Hogyan működik a Premier League marketing-gépezete?


0



Az előző részhez hasonlóan és ahhoz kapcsolódva szeretnénk továbbra is körüljárni a kérdést, hogy "Miért a Premier League a világ legnézettebb bajnoksága"? Ahogy olvashattátok, már maga az elnevezés is hosszú kutatómunka során született meg csakúgy, mint a jól ismert logó. Ez mind szép és jó, de hogyan halad a cégér és az elnevezés után tovább egy vállalkozás? Miért lesz egy termékből világszinten is ismert brand, míg sok másik csak egy-egy piacot, vagy még annyit sem képes meghódítani? Hogyan biztosítja a Premier League, hogy egy thaiföldi és egy magyar tévénéző is ugyanolyan jól szórakozhasson a mérkőzéseken? Ezekre a kérdésekre keressük a választ mai írásunkban.

Tovább

Miért a Premier League a világ legnézettebb bajnoksága?


0



A címben szereplő kérdést sokan, sokfelé feltették már, a szakértők pedig általában a következő válasz valamelyik átfogalmazott, felturbózott változatával csapták le a témát nagy magabiztosan: "itt van a legtöbb pénz, így könnyű". Szó se róla, van egy kis igazságuk, mert pénz az van dögivel, ahogy psychocska is megénekelte már az első posztunkban. De tényleg csak ennyiről van szó? A válasszal vadonatúj marketinges rovatunk, a Beckingham Palace jelentkezik, természetesen lapozás után.

Tovább

Britannia

Fociblog a hideg, esős szerda esték hazájából, ahol még Messi sem mehetne biztosra. Szurkolóktól szurkolóknak, elsőkézből, szenvedéllyel.


Facebook

Twitter

Who are ya?

Weather

Table

Injuries

Pulis Button

Nyomd meg ha Pulis-Magic van!

Quality Papers